Peugeot 106 Rallye 16v 1997/2010.

Optimal 0-1600ccm N2/Gruppe E. Bilen, der er blandt de 5 flotteste i DK, er uden afgift og bygget først som TU5J2/8v efter GHG-0057 og ændret i 2012 til TU5J4/16v efter GHG-0034. Vognbog nr. 4000 uden bemærkninger. Periodesynet 06/2013 & Rallysynet 03/2012. Alle dokumenter haves. Bygget i 2010 helt fra bunden med en nøgen, rustfri, sandblæst og grundet karosse. Se fotocollage her: http://www.youtube.com/watch?v=J4_zIOGakjY

·         FIA-godkendt OMP bur, aftageligt rat, Sabelt sæder og seler fra 03/2010.

·         Manuelt centralslukkesystem & 2 x2 kg. håndslukker godkendt 04/2013.

·         Optimal TU5J4 motor bygget af Morten Hellenberg - kørt 70 km SS -med DTA boks på 154 HK/170Nm, 3” udstødning med FIA katalysator, krumtaps-udluftning med tilbageløb. Sidst på rullefelt 06/2013 hos Søgaard Effekt i Ringe.

·         Standart gearkasse MA med Gripper LSD med ratio 5,15:1 og hurtigt skifte - kørt 0 km SS

·         Servostyring og justerbar GAZ-Gold undervogn med 3 grader negativ Camber – kørt 250km SS.

·         Speciel drivaksler med løse 306Gti yderled – kørt 70 km SS

·         306Gti kalibre m/ventilerede skiver for og standart kalibre m/ventilerede skiver bag. Hydraulisk vandret håndbremse m/bremseregulator. Standart hovedcylinder.

·         Tilbehør: Ekstra standart gearkasse MA, 4 panel bukke, 12 originale Peugeot-fælge m/ 6 nye på fælge, 2 nye løst og 6 brugte Toyo R888. 4 originale hvide 14” Rallye-fælge med vinterdæk. Bremser til grus til foraksel, ekstra drivled, bærearme, diverse filtre, specialbolte, kobling, 100 liter Aspen R racerbenzin, etc.

Se billeder og film på www.bearstone.dk

Henvendelse på info@bearstone.dk